.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه​های دونماینده ردصلاحیت شده به وزارت کشور
یکی از نمایندگان مجلس در نطق امروز خود نسبت به نفوذ جریان انحرافی در دولت، به رئیس​جمهور هشدار داد.

به گزارش خبرآنلاین، رضا رحیمی نسب نماینده خرم آباد، خطاب به محمود احمدی​نژاد گفت: بیش از این اجازه رشد گروه مجهول الهویه موسوم به جریان انحرافی را زیر سایه نفوذ خودتان در دولت ندهید. باید آنها را طرد کرد تا حکم اسلام بر آنها جاری شود، چرا که نتیجه کار آنها همان چیزی است که در فتنه در زدودن ولایت فقیه از جامعه نهفته بود.

علیرضا محجوب نماینده تهران که نامش در لیست نمایندگان رد صلاحیت شده از سوی وزارت کشور در رسانه​ها مطرح شده بود، نیز در نطقش گفت: تا کنون هیچ نوشته ای به من ابلاغ نشده است. امیدوارم هیات نظارت به دقت به درخواست​های بازنگری رد صلاحیت شدگان رسیدگی کند و با تایید صلاحیت دوستان نماینده، کار نامعقولی که راجع به برخی دوستان انجام داد را ختم به خیر کند.

اقبال محمدی نماینده مریوان هم که از نمایندگان اصلاح طلب رد صلاحیت شده است، در پایان نطق خود گفت: شایسته است شورای نگهبان و هیات​های نظارت در راستای جلب مشارکت مردم، زمینه حضور کاندیداهای همه گروه​ها در انتخابات را فراهم کند. به گفته وی، علی​رغم انتشار آمارهای بالایی از تعداد اصلاح طلبان ثبت نام کننده در انتخابات مجلس نهم، تعداد تایید صلاحیت شدگان آنقدر نیست که بتوان بر اساس آن، لیست انتخاباتی ارائه داد.

وی ریوان و سروآباد با اشاره به عضویتش در حزب مردم سالاری خاطرنشان کرد: همانطور که بارها حزب اعلام کرده در صورت تأئید صلاحیت 150نفر از اصلاح‌طلبان سراسر کشور همراه با 14 حزب همسوی دیگر لیست سراسری ارائه خواهد شد اما تا کنون فقط 48 نفر از افراد مورد حمایت تأیید صلاحیت شده‌اند لذا شایسته است شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت به منظور جلب مشارکت مردم به این مهم توجه کرده و فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند.
 

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.